Emapa na Pracuj.pl – poznaj pracodawcę i wygraj nagrody!

Osoby zainteresowane rozwojem swojej kariery zawodowej oraz wszyscy mający głowę pełną pomysłów, lubiący ciekawe zabawy (i atrakcyjne nagrody) mogą od niedawna odwiedzać profil Spółki Emapa wśród Prezentacji Pracodawców na popularnym portalu rekrutacyjnym Pracuj.pl.

Świadoma wagi odpowiedniej komunikacji między pracodawcą a potencjalnym pracownikiem, Spółka Emapa z początkiem czerwca rozpoczęła kampanię employer brandingową w oparciu o portal Pracuj.pl. Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom przemysłu rekrutacyjnego w Polsce, Spółka stworzyła rozbudowany profil pracodawcy. Profil ma wesprzeć przyszłe akcje rekrutacyjne, wspomóc kampanię wizerunkową, wzmocnić świadomość marki, a przede wszystkim ułatwić i usprawnić komunikację z potencjalnymi pracownikami. Bogata szata graficzna oraz wyczerpujące opisy działalności i kultury organizacyjnej Spółki znacząco wyróżniają profil na tle pozostałych firm. W poszczególnych podzakładkach profilu zaprezentowane są wartości jakimi kieruje się Emapa – nie tylko przy doborze profesjonalnej kadry pracowników, ale i przy prowadzeniu działalności biznesowej w szerszym tego słowa znaczeniu. Na łamach podstrony ?Aktualnie poszukujemy? na bieżąco publikowane będą aktualne ogłoszenia rekrutacyjne Spółki Emapa. Na gości, oprócz prezentacji polityki personalnej firmy, czeka interaktywna zabawa ? puzzle. Cztery różne, ciekawe plansze z układankami bezpośrednio związanymi z Emapą, z których każda przedstawia inny obszar działalności firmy ? zapewniają atrakcyjną rozrywkę.

Dodatkową motywacją do odwiedzenia profilu i wspólnej zabawy są konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Właśnie zakończył się pierwszy z nich. Zadanie uczestników polegało na odpowiedzi na pytania dotyczące obrazów ułożonych z puzzli. Wylosowani szczęśliwcy, Pan Łukasz Świat oraz Pan Dariusz Jeziorowski otrzymali kompletne zestawy do nawigacji wyposażone w aktualną mapę Polski.

Od lipca trwa kolejny z serii konkursów związanych z kampanią na portalu Pracuj.pl. Tym razem kreatywność i inwencja twórcza, a nie ślepy los zadecydują o wygranej. W zabawie mogą wziąć udział wszyscy, którzy wymyślą hasło promujące kampanię employer brandingową Spółki. Do wygrania pełne zestawy do nawigacji GPS wraz z urządzeniem! Propozycje sloganu należy przesyłać do 31 lipca 2011 roku na adres mailowy: [email protected] w tytule wpisując ?Hasło reklamowe?. Najbardziej kreatywni uczestnicy zostaną nagrodzeni. Najciekawszy z nadesłanych sloganów stanie się stałym elementem promującym kampanię. Szczegóły konkursu na stronach profilu Spółki Emapa.

http://www.pressoffice.pl/kultura,t810978757?more=1547854786

Authors

Related posts

Top