Warszawa, 18 lipca 2019 rokuMake me!, czyli święto designu na Pasażu WiechaW tym tygodniu na słynnym warszawskim deptaku twórczy zapał spotka się z kreatywną pracą. W cyklu imprez „Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum”
Nowa kolekcja artystyczna Empiku „Rafał Olbiński for Empik” Motywy pojawiające się na plakatach i obrazach Rafała Olbińskiego wprowadzają widza w wyjątkowy, surrealistyczny świat. Znawcy sztuki z łatwością rozpoznają
Po nieobecność Huberta (Michał Czernecki), Marysię (Aneta Zając) niespodziewanie odwiedzi Szymon (Filip Korcz). Kiedy Hubert po powrocie znajdzie w mieszkaniu ślady obecności Szymona, rozpęta prawdziwą burzę.…
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 17 czerwca 2014 r.Narodowy Dzień Portugalii w WarszawieW dniu 16 czerwca br. odbyła się wyjątkowa kolacja z okazji Narodowego Dnia Portugalii z udziałem Pani Ambasador tego kraju, Marii Amélia Paiva
Łódź, 16 września 2019 r.Informacja prasowaFirma Atlas sponsorem VI Rubinstein Piano Festiwal14-19 października muzycznym świętem Maestro Rubinsteina w ŁodziMiędzynarodowy Festiwal Muzyczny im. Artura Rubinsteina to wydarz
sponsors Stanislaw PacukPresident of the Management Board of Kredyt Bank S.A.” Our bank has been the first financial institution to co-operate with artists. We got financially involved in making With Fire and Sword, we also sp
Specjalnie dla kobiet firma Samsung, we współpracy z wydawnictwem Edipresse Polska, stworzyła trzy aplikacje, dzięki którym oderwą się one choć na chwilę od pracy czy myślenia o obowiązkach i przeniosą w wirtualny świat m
Od niedawna na antenach polskich telewizji gości spot reklamowy, promujący najnowszą odsłonę gry SimCity ? jednej z najbardziej rozpoznawalnych symulacji ekonomiczno-strategicznych. Polski oddział firmy Electronic Arts zdecydowa
Komunikat prasowy — Środa, 7 sierpnia 2019 r.FINAŁ IBIS MUSIC NA SCENIE FESTIWALU SZIGET 2019 W BUDAPESZCZIE – WŚRÓD FINALISTÓW POLSKI ZESPÓŁ SO FLOWPrzed nami finał muzycznej kampanii ibis MUSIC. Marka z dumą zaprezent
Lider internetowego rynku opinii, serwis ankietka.pl przeprowadził badanie na zlecenie organizu.je, w wyniku którego spytano 2000 kobiet z całej Polski w wieku 18 – 34 o doświadczenia związane z wieczorami Panieńskimi. W