Laureatką pierwszej edycji konkursu ?Wspólny projekt? organizowanego przez Fundację Sztuki Polskiej ING oraz Muzeum Sztuki w Łodzi została Katarzyna Bułag. Jej ?Fabryka miejska? wyjedzie na ulice Łodzi na przełomie kwietnia i
Yusuf Mehdi, wice prezes, IEB oraz Nancy Tellem, prezes ds. mediów rozrywkowych i cyfrowych, uczestniczyli wczoraj w konferencji branżowej All Things D: Dive into Media. Podczas spotkania, zarząd grupy Interactive Entertainment Busi
Warszawa, 18 lipca 2019 rokuMake me!, czyli święto designu na Pasażu WiechaW tym tygodniu na słynnym warszawskim deptaku twórczy zapał spotka się z kreatywną pracą. W cyklu imprez „Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum”
KOMUNIKAT PRASOWY – TALLIN, 02.12.2019TALLIN W DŹWIĘKACH IBIS MUSIC!Znana ze swojej pasji do muzyki, marka ibis nie przestaje wspierać wschodzących artystów w rozwoju ich muzycznej kariery. W zeszły piątek, 29 listopada
O krok bliżej do nagrania pierwszej profesjonalnej płyty znalazło się 16 zespołów, które przeszły etap eliminacji w II edycji konkursu ?Otwarte Wtorki z NuPlays? organizowanego przez znany warszawski klub Progresja i serwis Nu
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bieganie i czytanie to klucze do życiaKategoria: LIFESTYLE, KsiążkaCzy to prawda, że biegający więcej czytają? – Jest coś na rzeczy – potwierdza Grzegorz
Warszawa, 20 września 2019#IBISSTYLESBYUS – KREATYWNY WERNISAŻ W WARSZAWIEW czwartek, 19 września 2019, w hotelu ibis Styles Warszawa Centrum odbyła się kreatywna wystawa #ibisStylesByUs. W hotelowym wnętrzu w specjalnie zaar
Do 22 maja 2013 roku można aktywnie uczestniczyć w wirtualnej strefie edukacji i rozrywki przygotowanej dla wszystkich pasjonatów e-bookow i audiobooków. Event jest realizowany jako impreza towarzysząca Warszawskim Targom Książ
Nakładem Wydawnictwa Świętego Wojciechaukazała się książka Terry’ego Brennana „Tajemny szyfr”.Jest to najnowszy tytuł w serii „Strefa sensacji”To odkrycie może wstrząsnąć światemW trakcie remontu jednej z now
Ponad 5 ton opakowań po piwie wysprzątanych przez uczestników Przystanku Woodstock i 20-metrowa postać stworzona z niemal 5 tysięcy skrzynek ? to efekty inicjatyw marki Carlsberg prowadzonych podczas 19. edycji festiwalu z aktywn