Informacje

Magdalena Czaja w jury konkursu na nową identyfikację wizualną Zachęty

Prezes agencji San Markos – Magdalena Czaja zasiądzie w jury konkursu na identyfikację wizualną Zachęty Narodowej Galerii Sztuki.

Obecny rok to czas wielu zmian dla Zachęty Narodowej Galerii Sztuki. Zmiany te dotyczą także identyfikacji wizualnej. Kierownictwo Zachęty rozpisało konkurs na nową wizualizację. Wśród zaproszonych do jury osób, mających ocenić zgłoszone projekty, jest Magdalena Czaja, prezes agencji San Markos, która ma reprezentować środowisko reklamy i marketingu.

– Mam poczucie wielkiej odpowiedzialności w związku z uczestnictwem w jury tego konkursu. Zdaję sobie sprawę, że Zachęta to narodowe dobro i marka doskonale rozpoznawalna w świecie kultury. Przed jury dużo ciężkiej pracy. Wspólnie postaramy się wybrać taki projekt, który będzie wyjątkowy i stanie się symbolem Zachęty na wiele lat ? komentuje Magdalena Czaja, prezes San Markos.

Założeniem konkursu jest stworzenie nowoczesnej identyfikacji galerii, pozwalającej połączyć nowe formy związane z identyfikacją wizualną z wieloletnią bogatą historią i tradycją Zachęty, od wielu lat odgrywającą istotną rolę w promowaniu sztuki współczesnej.

– Podjęliśmy wyzwanie umocnienia potencjału marki Zachęta. Chcemy by informacja o ofercie i naszej aktywności kulturalnej jeszcze skuteczniej docierała do publiczności, m. in. również poprzez nadanie jej bardziej spójnej i nowoczesnej identyfikacji, by nasze symbole były czytelne dla wszystkich, których zapraszamy do galerii. To bardzo odpowiedzialne ale zarazem ekscytujące wyzwanie ? powiedziała Justyna Markiewicz, Zastępca Dyrektora Zachęty Narodowej Galerii Sztuki.
Organizatorzy zaplanowali przeprowadzenie konkursu w dwóch etapach. W pierwszym zaproszeni wykonawcy mają zaprezentować wstępne koncepcje, spośród których jury wyłoni trzech finalistów do zamkniętego drugiego etapu konkursu. Zwycięzcę konkursu poznamy już w lipcu.
Magdalena Czaja ? Według rankingów jedna z najbardziej wpływowych kobiet w polskiej reklamie, uhonorowana tytułem ?Człowieka Reklamy Briefu 2010?. Wieloletni praktyk marketingu, współzałożycielka i Prezes Zarządu agencji San Markos, Wiceprezes On Board San Markos Group. Pełni funkcję wiceprezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz wiceprzewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy. Aktywnie działa w Komitecie Effie.
Pod jej kierunkiem zespół San Markos zrealizował innowacyjną kampanię edukacyjną ?Kumpel z przeszłości. 1944 Live? – która jest prawdopodobnie najbardziej nagradzanym projektem w historii polskiej reklamy. Kampania otrzymała ponad 20 nagród na międzynarodowych i polskich konkursach reklamowych, w tym dwa Grand Prix w konkursie “Media Trendy” oraz Srebrnego Lwa na najbardziej prestiżowym Festiwalu Reklamy “Cannes Lions”.
Ukończyła Marketing i Zarządzanie na SGH w Warszawie. Jest również absolwentką studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.
Zachęta Narodowa Galeria Sztuki ?najbardziej prestiżowa i największa galeria sztuki współczesnej w Polsce. Miejsce ważnych wystaw i wydarzeń artystycznych, w którym prezentowane są najnowsze zjawiska w sztuce polskiej i zagranicznej. Misją Zachęty jest łączenie działalności wystawienniczej z edukacyjną i popularyzatorską.

http://www.pressoffice.pl/kultura,t810978757?more=440920666

Similar Posts